قوانین و شرایط

همه کاربران سایت و نرم افزار تلفن همراه نون‌بَر، موافقت خود را با همه قوانین و شرایط نون‌بَر در هنگام ثبت سفارش و اشتراک اعلام می‌‌دارند. این موارد شامل:

  • نون بَر | قوانین و شرایطهنگام ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در سایت و نرم افزار نون‌بَر، اطلاعات و مشخصاتی از کاربر خواسته می شود. کاربر موظف است اطلاعات و مشخصات مورد نظر را با دقت وارد کند چراکه صحیح نبودن اطلاعات می‌تواند منجر به ارسال نشدن سفارش شما شود.
  • اطلاعات کاربران طبق قوانین و شرایط نزد نون‌بَر محفوظ است و به غیر واگذار نمی‌شود.
  • کاربران در ثبت آدرس نوشتاری و آدرس روی نقشه، دقت لازم را داشته باشند. مسئولیت تاخیرهای ناشی از آدرس و محله غلط یا نادقیق بر عهده کاربران است.
  • کاربران نون‌بَر در هنگام ثبت سفارش، در انتخاب نوع نان و تعداد آن دقت نمایند. نون‌بَر متعهد است که تنها سفارش‌های انتخاب شده توسط کاربران را تحویل دهد.
  • کاربران نون‌بَر، در هنگام دریافت نان، باید از سالم بودن بسته بندی نون‌بَر اطمینان لازم را پیدا کنند و سپس سفارش خود را تحویل بگیرند. در صورتیکه نان بسته بندی مشکلی داشت، نون‌بَر نان شما را بی کم و کاست تعویض میکند و در فردای آن روز نان تعویض شده را به شما تحویل میدهد.
  • محدوده و مناطق تحت پوشش نون‌بَر در سایت و نرم افزار تلفن همراه توضیح داده شده است. کاربر موظف است تحت پوشش بودن یا نبودن مکان مورد نظر خود را بررسی کند. مسئولیت و هزینه‌ی ناشی از سفارش‌های خارج از محدوده بر عهده کاربر است.
  • در شرایط فعلی، نون‌بَر تنها می‌تواند در ساعات مشخصی سرویس‌دهی تحویل نان تازه را داشته باشد. لذا کاربران هنگام ثبت نان خود، در انتخاب بازه زمانی دریافت سفارش، دقت لازم را داشته باشند و در این بازه زمانی، پاسخگوی تلفن همراه و زنگ درب آدرس ثبت شده باشند. نون‌بَر تعهدی برای رساندن نان در زمانی خارج از بازه‌های مذکور ندارد.
  • امکان لغو سفارش در ساعات اداری بصورت تلفنی تا قبل از ساعت ۱۲ روز تحویل سفارش وجود دارد ولی در قبال هزینه پرداخت توسط شما، نون‌بَر اجازه به کاربر می‌دهد که سفارش دیگری را در زمان دیگری ثبت سفارش نمایید و یا این اعتبار را در حساب کاربری خود نزد نون‌بَر نگه دارید.
  • نون‌بَر تلاش می‌کند با انتخاب تولید‌کنندگان برگزیده، نان باکیفیت و تازه را به کاربران تحویل دهد. با این وجود نون‌بَر خود تولیدکننده‌ی نان نیست و احتمال نامناسب بودن موردی نان‌ها وجود دارد. از کاربرانی که نامناسب بودن برخی از نا‌ن‌های دریافت شده را به ما گزارش می‌دهند صمیمانه تشکر می‌کنیم چراکه این کار موجب ارتقا کیفیت سرویس‌دهی ما می‌شود.
  • نون‌بَر همواره تلاش می‌کند که با راهکارهای جدید، راحتی استفاده کاربران از نرم افزار تلفن همراه را ارتقا دهد. کاربران می‌بایست از جدیدترین نسخه‌ی نرم افزار تلفن همراه نون‌بَر استفاده کنند. مسئولیت ناشی از به کار بردن نسخه‌های قدیمی نرم افزار تلفن همراه طبق قوانین و شرایط بر عهده کاربر است.
  • کلیه پرداخت‌های کاربران برای ثبت سفارش، از طریق درگاه پرداخت الکترونیک و کارت‌های عضو شبکه شتاب انجام‌پذیر است.
  • پشتیبانی نون‌بَر آماده‌ی رسیدگی به مشکلات کاربران است. در صورتی که توافقی مبنی بر بازگشت پول صورت گیرد، مبلغ حداکثر تا ۴۸ ساعت کاری پس از توافق به حساب اعلام شده واریز می‌شود.