سوالات متداول مشتریان

نون‌بَر تلاش نموده است تا مجموعه ای از سوالات متداول که ممکن است کاربران محترم ما با آن روبرو شوند را به منظور تسهیل استفاده از خدمات سایت نون‌بَر، آماده و پاسخ دهد. کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، پیش از ارسال ایمیل یا تماس تلفنی با نون‌بَر، این بخش  را ملاحظه فرمایید. تعدادی از سوالات متداول ، در بخش زیر پاسخ داده شده است.نون‌بَر | سوالات متداول

در صورتی که پاسخ خود را نیافتید و یا تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، از طریق تماس با ما در میان بگذارید.

شما میتوانید از طریق نرم افزار تلفن همراه ما (دانلود از طریق کافه بازار) و یا از طریق وب سایت نون بر، سفارش نان تازه خود را ثبت کنید.

نون‌بَر در شرایط فعلی فقط به محدوده شهری اصفهان سرویس‌دهی میکند و خدمت‌رسانی به شهرک‌ها اطراف اصفهان (مثل بهارستان، شاهین شهر و … ) را به زودی آغاز خواهد کرد.

سفارشات نان های نرم شما مثل تافتون در همان روزی که تولید شده، تحویل شما می گردد و کاملا تازه هستند. ما ادعای تحویل نان گرم نداریم ولی ادعا میکنیم که نانی که به شما تحویل می دهیم کاملا تازه و تولید همان روز است.

امکان ثبت سفارش تلفنی امکان پذیر نیست.

امکان ثبت سفارش در هر ساعت از شبانه روز وجود دارد ولی در شرایط فعلی سفارشهایی که تا ساعت ۲۱ هر شب (به غیر از روزهای تعطیل) ثبت می شود فردای آن روز تحویل مشتریان عزیز داده می شود.

نون‌بَران، نان تازه شما را هر روز از ساعت ۱۶ الی ۱۹ تحویل می دهد.

امکان لغو سفارش در ساعات اداری بصورت تلفنی تا قبل از ساعت ۱۲ روز تحویل وجود دارد ولی در قبال هزینه پرداخت توسط شما، میتوانید سفارش دیگری را در زمان دیگری ثبت سفارش نمایید و یا این اعتبار را در حساب کاربری خود نزد ما نگه دارید.

مشتریان عزیز لازم است که در هنگام ثبت آدرس تحویل سفارش، دقت کافی داشته باشند چراکه امکان تغییر آدرس امکان پذیر نیست.

به زودی این امکان برای کاربران نون‌بَر ایجاد میگردد.

نون‌بَر نان شما را عودت می دهد. در صورت موافقت شما نان شما در قالب طرح “نان برکت” به افراد نیازمندی که توسط نون بر شناسایی شده است داده می شود در غیر اینصورت با کسر ۲۰ درصد، این اعتبار را در حساب کاربری شما نگه میدارد.

هزینه ارسال هر سفارش ۱۵۰۰ تومان است.

همه نان های عرضه شده در نون‌بَر پروانه بهداشتی دارند.

کاربران نون‌بَر، در هنگام دریافت نان، باید از سالم بودن بسته بندی نون‌بَر اطمینان لازم را پیدا کنند و سپس سفارش خود را تحویل بگیرند. در صورتیکه نان بسته بندی مشکلی داشت، نون‌بَر نان شما را بی کم و کاست تعویض میکند و در فردای آن روز نان تعویض شده را به شما تحویل میدهد.

بله. این موضوع را میتوانید بصورت تلفنی با نون‌بَر در میان بگذارید.

بله. این درخواست را از طریق صفحه ویژه اشتراک ثبت نمایید تا همکاران ما درخواست شما را بررسی کنند.

این مشکل تراکنش بانکی بوده و هزینه کسر شده از کارت شما به حسابتان برگشت میخورد. لذا لازم است که مجددا سفارش خود را پرداخت نمایید. در صورتیکه پول به حساب شما برگشت داده نشد، نون‌بَر برای حل این مشکل شما را همراهی و مشاوره می دهد.

بله. شما میتوانید با درج آدرس و مشخصات دقیق فرد مد نظر، نان سفارش داده را بصورت مخفیانه تحویل دهید. فقط لازم است که گزینه تحویل “نان برکت” را علامت بزنید.